PROBLÉMY S DORUČENÍM ZÁSIELKY

Nebola Ti zásielka doručená včas alebo chceš zmeniť čas dodania tovaru?

PACKETA

  • Pokiaľ si si zvolil/a doručenie do jednej z pobočiek Packety, o doručení Tvojho balíka na odberné miesto budeš informovaný SMS správou a emailom.
  • Pokiaľ si si zvolil/a službu "Packeta domov", čiže doručenie kuriérom na adresu, v deň doručenia zásielky obdržíš email a SMS správu o plánovanom doručení zásielky.
  • Sledovať stav Tvojho balíka môžeš „cez odkaz“, ktorý dostaneš aj emailom s Tvojim číslom balíka.
  • Ak máš problém s doručením, k dispozícií je Ti zákaznícka infolinka Packety na tel. čísle +421 221 201 1­35 v pracovných dňoch od 8.00 do 18.00 alebo napíšeš na email info@packeta.sk

KURIÉR DPD

  • Zásielky doručované kuriérskou spoločnosťou DPD sú doručené do 24 - 48 Hodín. Kuriér Ťa pred dodaním kontaktuje telefonicky.
  • Kde sa Tvoj balíček nachádza si môžeš overiť v online systéme DPD spoločnosti TU – zadaj číslo Tvojho balíka, ktoré ste dostal/a SMS správou alebo emailom.
  • V prípade, že Ťa kuriér nezastihne na uvedenej adrese, bude zásielka uložená v depe spoločnosti a do schránky Ti bude daná informácia o uložení zásielky.
  • Pokiaľ Ti nevyhovuje dátum alebo miesto doručenia balíka, vieš si ho pohodlne zmeniť cez portál myDPD. Ak si nedostal/a zásielku, je možné, že je Tvoja zásielka stratená alebo poškodená, v takom prípade nás okamžite kontaktuj, aby sme Ti mohli zaslať nový produkt. Stratu zásielky reklamuje naša spoločnosť.
  • Ak potrebuješ získať viac informácií o Tvojej zásielke kontaktuj priamo kuriérsku spoločnosť DPD emailom dpd@dpd.sk